Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 01:19 - Ура!
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3259 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 28.02.2018 02:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                            УРА...! ИМАЛО И ПО-ЗАГУБЕНИ ОТ НАС.

     Преди години отидохме на море, на бунгала в Созопол. Яка компания, мацки, пиене, никакъв контрол и т.н... Една вечер след як запой с домашна ракия, незнайно защо ни се дояде мед. От другата страна на пътя имаше пчелин. Оформихме здрава група и потеглихме. От петимата в групата, никой хал хабер си нямаше къде точно се крие меда и ха да се върнем, но другите щяха да ни скъсат от бъзик. И така пристигнахме до мястото на кашерите.

    – Вижте, пичове! - каза един от нас. -  Да вдигнем кошерчето и право в бунгалото, там на светло ще решим какво да правим.

      А нощта тъмна, като в кучешки г*з. Почти нищо не можеше да се види. Но кошерите боядисани в жълто, в тъмнината  не ни бе трудно и бързо се ориентирахме.

     – Ей този ! - изфъфли някой със силен шепнещ съскаш, като на змия глас.

     – Защо? - попитаха двама в един глас.

     – "Щото е най-голям! Като крадем, поне да е най-големият. Сигурно меда в глемият е най-много?

        Правилно. Грабнахме го. Но, по закона на гадостите, в този момент ни се нахвърли дребен, но трътлест помияр. Лае та се къса. На второто, третото излайване, чак прегракна от закана да ни нападне. Кучешка му работа. Изпълняваше си добре задачата за опазване на пчелина. За наше неудобство кученцето налиташе все към краката ни.

      Разстоянието до бунгалото го взехме само на заден ход. Четирима носехме кошера, а петият се занимаваше с песа. Щом го ухапеше три пъти, се прехвърляше при носачите.

     Пропадахме в някакви канали, спъвахме се в коренища, окаляхме се до главите в някакви локвички и най-накрая изподрани и нахапани, стигнахме бунгалото. Всички наддадоха тържествуващ рев и млъкнаха.

     – Ейййй, майнички! Донесли сте къщичката на кучето ...

aip55

                              image


Тагове:   Кучето,   Пчелин,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Чудно, що ми изтри коментара в него ...
28.02.2018 03:20
Чудно, що ми изтри коментара в него нямаше нищо укорително!?!
И ще се помъча да го възстановя:
„Весела случка, само дето не разбрах кои са „по-загубените от нас“.

Какво толкова съм написал?
цитирай
2. aip55 - Чудно, що ми изтри коментара в него ...
28.02.2018 07:07
getmans1 написа:
Чудно, що ми изтри коментара в него нямаше нищо укорително!?!
И ще се помъча да го възстановя:
„Весела случка, само дето не разбрах кои са „по-загубените от нас“.

Какво толкова съм написал?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Добро утро getmans1!
Не съм трил нищо бе човеко.
Това бе една случка на младежките ми години.
Нали знаеш ,,луди, млади и т.н...
А към тебе нямам никакви лоши мисли.
Мислех да опиша още една случка във веселата историйка,
но ми се приспа и за това не се разбра кои са ,,по загубените от нас"
Поздрав и ти благодаря за забележката и коментара.
Хубав ден!
цитирай
3. getmans1 - Блогови мистерии:))) Хубав и ...
28.02.2018 08:26
Блогови мистерии:)))
Хубав и спорен ден!
цитирай
4. pvdaskalov - * 1 *
28.02.2018 12:04
Ти, адаш, би всички рекорди по къс разказ, поучителен и с неочакван край. Интелигентно написан, бих го нарекъл шедьовър. Не ми е ясно само как си станал рано за работа. Нищо, изкуството заслужава жертви!
"Четирима носехме кошера, а петият се занимаваше с песа. Щом го ухапеше три пъти, се прехвърляше при носачите."
и
"Ейййй, майнички! Донесли сте къщичката на кучето ..."
Това са двата знаменити лафа, които конкурират един друг:
"Откъде сте, господине?"
"Тайна, майна!"
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
28.02.2018 12:09
Забравих да ти кажа, че ще разпратя линка
http://aip55.blog/lichni-dnevnici/2018/02/28/ura.1596180
до всички мои познати, които не са в Блог.бг.
Още ми е в съзнанието разказа ти, илюстриран с краката на кревата, пробили тавана.
Уникален автор си!
П и е р
цитирай
6. pvdaskalov - * 3 *
28.02.2018 13:09
Разпратих линка ти, вкл. до САЩ, Канада, Франция и Швейцария. Маестро Ганини се е посмял яко, нали и той е майничка... и се гордее с това, както и аз не забравям откъде съм тръгнал.
П и е р
ПС - Преди да изпратя този коментар имам съобщение от моя млада леля атомен физик. Харесала го е! Тя е завършила гимназията в Пловдив, бившата "Лиляна Димитрова" на ул."Иван Вазов, малко след Военния клуб, вляво далеч преди гарата, със златен медал. В нея съм учил и аз, а после разбрах, че там са учили също Петър Стоянов и Велислава Дърева - 7-8 години след мен.
П и е р
цитирай
7. troia - Страхотно
28.02.2018 13:36
си го написал. Браво!
Като бонус ме разсмя.:)))
цитирай
8. aip55 - Блогови мистерии:))) Хубав и ...
28.02.2018 19:20
getmans1 написа:
Блогови мистерии:)))
Хубав и спорен ден!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря!
цитирай
9. aip55 - си го написал. Браво! Като бонус ...
28.02.2018 19:20
troia написа:
си го написал. Браво!
Като бонус ме разсмя.:)))

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Радвам се, че ти е харесало!
цитирай
10. aip55 - Разпратих линка ти, вкл. до САЩ, ...
28.02.2018 19:29
pvdaskalov написа:
Разпратих линка ти, вкл. до САЩ, Канада, Франция и Швейцария. Маестро Ганини се е посмял яко, нали и той е майничка... и се гордее с това, както и аз не забравям откъде съм тръгнал.
П и е р
ПС - Преди да изпратя този коментар имам съобщение от моя млада леля атомен физик. Харесала го е! Тя е завършила гимназията в Пловдив, бившата "Лиляна Димитрова" на ул."Иван Вазов, малко след Военния клуб, вляво далеч преди гарата, със златен медал. В нея съм учил и аз, а после разбрах, че там са учили също Петър Стоянов и Велислава Дърева - 7-8 години след мен.
П и е р

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
4:-5: - 6
Привет Пиер.
Както винаги обстоен и аналитичен в коментарите си.
Надявам се, че ти е станало хубаво да си спомниш
къде и как си учил в Пловдив.
Благодаря за признанието, което ми даваш.
Респектираш ме! Благодаря ти за това, че си изпратил линковете
за да ме четат и отвъд океана. Изненада ме приятно,
защото знам, че си разумен и логичен човек. Щом ти си го споделил, значи така е трябвало да стане. Хубава вечер, но не знам къде изчезна коментара ми на разказа ти на Бари? Хубава вечер!
цитирай
11. krysy - Поздравления!
01.03.2018 09:02
Благодарение на Пиер, който ми изпрати линк, се докоснах до Вашето творчество. Много свежо, позитивно...Харесва ми!
цитирай
12. aip55 - Благодарение на Пиер, който ми и...
01.03.2018 15:12
krysy написа:
Благодарение на Пиер, който ми изпрати линк, се докоснах до Вашето творчество. Много свежо, позитивно...Харесва ми!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря. И честита Баба Марта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480918
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031